Har du spørgsmål til, hvordan du returnerer en vare? Du kan finde svaret her!

Hvis du vil kontakte vores kundeservice, finder du vores kontaktinformation længere nede på siden.

Retur & Reklamation

Vi håndterer din returforsendelse hurtigst muligt og typisk inden for 3 arbejdsdage, fra vi har modtaget pakken på vores lager. Vi sender dig en e-mail, der bekræfter, at vi har modtaget returforsendelsen. Derefter tager det ca. 3-5 arbejdsdage, før pengene er gået ind på din konto. Det kan variere, hvor lang tid det tager for den pågældende bank at håndtere tilbagebetalingen.

Du skal føle dig tryg, når du handler hos os. Du har derfor åbent køb i 60 dage. Fristen gælder fra den dag, du modtager din vare, forudsat at varens stand er som ny. Bemærk venligst, at enkelte produktkategorier er omfattet af en kortere frist. Sikkerhedsudstyr (såsom seler, tørdragter, sikkerhedsliner etc.) har 30 dages åbent køb.

Varer, der sælges i metermål, samt specialbestillinger kan desværre ikke returneres.

Returer lämnas in hos närmast Bring Pakkeshop. Hitta den som ligger närmast dig här:
https://www.bring.dk/kort

Brug den returlabel, der fulgte med i pakken fra os.

Ja! Hos Paddlespot ønsker vi, at returneringerne skal være nemme og bekvemme for dig som kunde. Derfor inkluderer vi en returforsendelsesseddel i hvert pakke. Den er selvklæbende og kan nemt påføres emballagen.

BEMÆRK! Dette gælder ikke for pakker med en længde over 150 cm.

Alle produkter, der ikke overskrider en længde på 150 cm, pålægger kunden selv fragtomkostningerne.

Hvis du ønsker at ombytte til en anden størrelse eller et andet produkt, er du altid velkommen til at returnere det produkt, du ikke ønsker at beholde. Du skal herefter placere en ny ordre i vores webshop. Vi sender straks varen til dig. Vi har desværre ikke mulighed for at håndtere ombytninger.

Ja, hvis du er berettiget til fri retur, vedlægger vi en returlabel i pakken. Vær OBS på, at returfragten kun er gratis for pakker, der måler op til 150 cm i længden. Er din pakke længere end 150 cm, hæfter du selv for returfragten. Er din pakke 150 cm eller kortere, har du ret til fri retur, og vi kan have glemt at lægge en returlabel i din pakke. Send os i så fald en besked på info@paddlespot.dk. Herefter fremsender vi en digital returlabel.

Sørg for at emballere varen omhyggeligt, før du sender den tilbage til vores lager. Du kan med fordel genbruge den oprindelige emballage. Kan den ikke genbruges, beder vi dig pakke produktet ind i bølgepap. Vær opmærksom på, at du er ansvarlig for, at varen når ubeskadiget frem til vores lager. Ubeskadiget stand indebærer, foruden at varen er ubrugt, at også alle mærker og indpakninger er ubeskadiget. For at mindske klimaaftrykket for returforsendelsen beder vi vores kunder om at undgå at returnere varer i en unødvendigt pladskrævende emballage.

Ved returforsendelser tilbagebetaler vi ikke fragtomkostningerne, men kun produktets oprindelige pris. Var din ordre omfattet af gratis fragt, får du refunderet det fulde beløb.

Hvis dit produkt er fejlbehæftet, bedes du sende os en mail med billeder, der dokumenterer fejlen. Beskriv også gerne, hvordan fejlen er opstået, og hvordan produktet er blevet anvendt. Når vi har modtaget de forskellige oplysninger, vender vi tilbage med et forslag til, hvordan vi kan løse sagen.

Ordre

Vi fremsender altid en ordrebekræftelse til den e-mail, du har oplyst i forbindelse med købet. Har du ikke modtaget en e-mail, er bestillingen ikke gået igennem. Du kan dog også have indtastet en forkert e-mailadresse. Tjek gerne dit spamfilter. Hvis du er usikker, er du altid hjertelig velkommen til at kontakte os.

Når vi sender din ordre, fremsender vi en mail med besked om, at din ordre er på vej. Du modtager også en separat mail med trackingnummer, så du kan følge din ordre via Bring's eller UPS's hjemmeside.

Når din ordre er klar til afhentning, sender DHL, Bring eller UPS dig en SMS med de nødvendige oplysninger.

Vi kan desværre ikke tilføje flere produkter til din ordre. Derfor er det lettest, hvis du kontakter os og får os til at annullere din ordre. Herefter kan du placere en ny ordre med de ønskede produkter.

Kontakt os, så vi kan hjælpe dig videre. Det nemmeste er at sende en mail, for vi holder altid øje med vores indbakke. Er pakken allerede blevet sendt fra vores lager, bliver du nødt til at afhente pakken. Herefter kan du returnere den til os.

Afhenter du ikke din pakke, opkræver vi et gebyr, der dækker omkostningerne til fragt, returfragt og administration. Du opkræves et gebyr på 300 DKK for ikke afhentede pakker.

Det er meget vigtigt, at du videregiver denne information, når du afhenter pakken på udleveringsstedet. Sørg for, at skaden bliver noteret, så du senere har mulighed for at foretage en reklamation. Ansvaret ligger hos dig som kunde. Som dokumentation bedes du tage et billede af pakken, inden du åbner den. Når du har gjort dette, skal du kontakte vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig videre i sagen.

Du kan spore din ordre via de trackingoplysninger, du modtager, i forbindelse med at ordren afsendes. Kontakt vores kundeservice, hvis der er problemer med leveringen. Hvis pakken er nået frem til udleveringsstedet, kan du afhente den ved at fremvise legitimation samt pakkenummer. I enkelte tilfælde sendes din ordre som et brev, og du vil derfor ikke kunne spore den. Dette kan du læse mere om i din leveringsbekræftelse.

Ring til os

+45 32 67 09 40
Mandag - Fredag 11.00 - 13.00

Vores kundeservice tilbyder hjælp på engelsk og svensk.

Send en e-mail

info@paddlespot.dk

Vi svarer hurtigt - 7 dage om ugen!

Company information

Paddlespot.dk, filial af Paddlespot International AB.

Hovedkontor & Returadresse: Prästkragens väg 40, 132 45 SALTSJÖ-BOO, Sweden.

Momsnummer (VAT number): SE559289294601